Job

Contul meu
Personal Assistant

Personal Assistant

08/02/2017 - 31/05/2017
(0 aplicanti)

Specializarea: Limba engleza
Anul: III, Master I, Master II

Personal Assistant


CANDIDATUL IDEAL:

- 1-2 ani experienta in sales/customer support/telesales/telemarketing/customer

services si/sau call center

- Experienta in vanzare de servicii – un avantaj

- Abilitati excelente de comunicare, putere de convingere si negociere

- Voce placuta

- Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel) si de navigare online, precum si

abilitatea de a introduce informatii intr-o baza de date

- Atitudine pozitiva, entuziasm si dorinta de invatare

- Limba engleza, vorbit la un nivel avansat - avantaj

- Posibilitate de lucru part time, zona Romana – ASE, preferabil 13:00-17:30

DESCRIEREA JOBULUI

RESPONSABILITATI:

- Stabilirea telefonica si prin e-mail de intalniri cu potentialii clienti ai agentiei,

- Realizarea de baze de date

BENEFICII:

- Salariu fix

- Mediu de lucru antreprenorial

TIP JOB

Part time, 3 luni, cu posibilitate de prelungire

 

Trimite CV-ul cat mai repede la contact@o4b.ro!



Ai aplicat la oportunitatile O4B?

Open4Business colaborează cu diverse companii din mediul românesc de afaceri, fiind un intermediar între angajator și studenți sau proaspeții absolvenți. Astfel, O4B ajută tinerii să pornească cu succes pe drumul spre cariera mult visată.